0 Dorosłych - 0 Dzieci
Dorośli - 0 +
Dzieci - 0 +
Szukaj

Nasi Partnerzy

Naszymi Partnerami są renomowane polskie i zagraniczne marki współpracujące z nami zarówno w kwestii organizacji eventów jak i obsługi imprez.

Partnerzy

Wśród partnerów mamy najlepszych – najwyższa jakość, pasja i odrobina luksusu. To ich charakteryzuje. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji próbować ich produktów – zachęcamy do wzięcia udziału w naszych zawodach narciarskich – to nasi Partnerzy odpowiadają rok rocznie za nasze nagrody.

Uniqa

UNIQA to firma z 200-letnią historią, a obecnie jedna z wiodących grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowej i Wschodniej. W Austrii, gdzie ma swoje korzenie, uchodzi za jedną z najsilniejszych marek ubezpieczeniowych. W 2020 r. stała się właścicielem spółek AXA w Polsce, Czechach i Słowacji, umacniając swoją pozycję na rynku. UNIQA jest obecna w Polsce od 30 lat. W 2021 r. połączyła się z firmą ubezpieczeniową AXA. Razem stworzyły 5. co do wielkości grupę ubezpieczeniową w Polsce.

Mazda

Autoryzowany salon samochodowy Mazda Bołtowicz w Warszawie zajmuje się sprzedażą aut nowych oraz używanych. Nowoczesna flota aut i odpowiednio wyposażony park maszynowy to w wielu branżach narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Doświadczenie firmy Bołtowicz sp.j. w branży motoryzacyjnej pozwala jej klientom codziennie być o krok przed konkurencją i skutecznie walczyć o pozycję na rynku.

Partner Center

Od ponad 3 dekad Partner Center dba, aby klienci otrzymywali wina najlepszej jakości. Z powodzeniem łączą pasję z wiedzą na jego temat…
Ich pasja spotyka się z wiedzą oraz doświadczeniem dlatego są jednym z czołowych importerów i dystrybutorów win. W ofercie posiadają setki doskonałych trunków z renomowanych domów winiarskich Starego i Nowego Świata, wielokrotnie nagradzanych na międzynarodowych konkursach jakości alkoholi.

ROSSIGNOL

Rossignol to marka z ponad stuletnią tradycją. Podczas całego wieku Rossignol czerpał inspiracje z gór, poświęcając się w pełni pasji tworzenia produktów dla narciarzy. Rossignol jest, był i będzie marką która wyznacza trendy i kierunki rozwoju całej branży. Ikona przeszłości, symbol teraźniejszości, Rossignol inspirowany swoimi korzeniami oraz wyjątkowymi wydarzeniami z przeszłości buduje przyszłość branży każdego dnia.

LONGINES

Longines, z siedzibą w szwajcarskim Saint-Imier od 1832 roku może pochwalić się ponad 175-letnią tradycją produkcji najwyższej klasy zegarków.
Ponadczasowa elegancja firmy Longines, opiera się na bogatym dziedzictwie projektowania, wyrażonym poprzez subtelne połączenie klasycznego ducha i innowacyjnej wytworności. Longines dumny jest z tworzenia swoich czasomierzy oraz z ich dostępności w ponad 130 krajach. Różnorodne działania marki na całym świecie mają wzgląd na jedną nadrzędną zasadę: kult elegancji.

Technogym

Technogym to włoska firma założona w 1983 roku, która jest liderem na rynku urządzeń fitness. Technogym znany jest nie tylko z produkcji najwyższej jakości profesjonalnego sprzętu treningowego, ale również propagowania idei Wellness, oznaczającej dążenie do witalności i dobrego samopoczucia. Do tej pory Technogym wyposażył w swój sprzęt ponad 65 tysięcy klubów fitness oraz ponad 100 tysięcy apartamentów i domów prywatnych na całym świecie.

Colmar

COLMAR to przede wszystkim połączenie nowoczesnego designu oraz materiałów najwyższej jakości. Ta włoska marka specjalizuje się głównie w tworzeniu odzieży narciarskiej wysokiej jakości.
Kurtki oraz spodnie narciarskie wykonane zostały z technicznych materiałów cechujących się membranami na odpowiednim poziomie chroniącymi przed kaprysami zimowej pogody. Linia narciarska marki Colmar łączy w sobie prostotę oraz klasykę w nowoczesnym wydaniu. Spełni oczekiwania każdego klienta – niezależnie od gustu.
Buty tej marki charakteryzują się nietuzinkowym połączeniem materiałów oraz wzorów.

Clarins naszym partnerem i wyłączną marką kosmetyczną w BoniFaCio SPA & Sport Resort. Marka Clarins zrodziła się z pasji jednego mężczyzny do kobiecego piękna. Jacques Courtin-Clarins otworzył swój pierwszy Instytut w Paryżu w 1954. Stworzył nową koncepcję piękna. Piękno, które prowadzi do szczęścia. Od tego czasu doświadczenie Clarins ciągle się powiększa, zgodnie z filozofią marki: słuchania, respektowania i komunikowania się z klientem. Oferuje dostęp do rezultatów i przyjemności.

Bezpieczeństwo

Jakość

Zaufanie

Program